MOJE KONTO
Poniżej znajdziesz informacje na temat Twojego konta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień
Poniżej znajdziesz informacje na temat Twojego konta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień
ZAMÓWIENIA | ADRESY | SZCZEGÓŁY
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Kiedy otrzymam zamówienie?
Wysyłki są realizowane bez zbędnej zwłoki – najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności. Zazwyczaj w ciągu 2-3 dni.
Jeśli w Twoim zamówieniu znajdują się certyfikaty, jego realizacja może się wydłużyć o kilka dni roboczych. Osoba prowadząca kursy musi podpisać zamówione dokumenty, a niestety z powodu licznych obowiązków służbowych nie jest dostępna w biurze CKiMS codziennie.
Jeżeli Twoje zamówienie zawiera produkt, który jest lub był w przedsprzedaży, to wysyłka nastąpi dopiero w terminie podanym na stronie promującej przedsprzedaż (link przypominający o tym znajdziesz w mailu transakcyjnym wysłanym do Ciebie po złożeniu zamówienia – jest oznaczony kolorem czerwonym).
Wysyłka produktów z przedsprzedaży odbywa się zazwyczaj w terminie do 21 dni roboczych od daty zakończenia przedsprzedaży.
Jeśli w Twoim zamówieniu są zarówno produkty dostępne w magazynie, jaki i te z przedsprzedaży, możesz rozłożyć swoje zamówienie na dwie osobne paczki – to, co jest dostępne w magazynie otrzymasz już teraz a resztę, kiedy będzie to możliwe.
Koszt każdej dodatkowej przesyłki to 14,99 zł. Aby ją opłacić, kliknij TUTAJ.
Nie widzę wszystkich zamówień. Dlaczego?
Aby widzieć wszystkie dotychczasowe zamówienia na tej stronie i śledzić ich status, należy w trakcie zakupu być zalogowanym do swojego konta użytkownika. Można to zrobić zawsze na stronie ZAMÓWIENIE, na samej górze, klikając „Kliknij tutaj, aby się zalogować”– teraz nie klikaj, nie jesteś na stronie zamówienia. 🙂
Jeśli masz założone konto użytkownika w naszym sklepie, ale kolejnego zakupu dokonasz bez uprzedniego zalogowania, system nie dopisze go do Twojego konta – będzie to zakup jako „Gość” i nie zobaczysz go tutaj. Status takiego zamówienia możesz sprawdzić na stronie STATUS ZAMÓWIENIA, podając jego numer oraz adres email.
Jeżeli chcesz, aby zamówienia dokonane jako „Gość” były widoczne na tej stronie napisz do nas wiadomość. Ważne – wszystkie zamówienia muszą być dokonane przez tego samego użytkownika (ten sam adres email), natomiast wiadomość musi być wysłana z adresu mailowego, który został podany w trakcie zamówień/zamówienia – NIE przez formularz kontaktowy. To pozwoli nam zweryfikować, że nadawcą jest osoba, która dokonała zakupu.
Dostałam(em) link do śledzenia przesyłki, ale status się nie zmienia. Dlaczego?
Jeśli Twoje zamówienie zostało dokonane w trakcie przedsprzedaży i otrzymałaś/eś wiadomość z linkiem do śledzenia przesyłki, zapoznaj się z poniższą informacją, ponieważ są one realizowane inaczej niż zamówienia bieżące.
Po zakończeniu przedsprzedaży musimy wysłać kilka, a często nawet kilkanaście tysięcy książek w krótkim czasie. Większość paczek ma wtedy identyczną zawartość. Aby ułatwić pracę osób pakujących zamówienia, etykiety są drukowane zbiorczo, czasem z wyprzedzeniem kilku dni przed wysyłką. Na stronie firmy kurierskiej przesyłki mają wtedy status „W przygotowaniu” itp.
Kiedy Twoja paczka zostanie spakowana i kurier ją odbierze, jej status się zmieni. Wkrótce po tym paczka powinna być u Ciebie. Dziękujemy za wyrozumiałość i zrozumienie.
Czy mogę zmienić adres lub formę dostawy?
Tak. W tym celu napisz wiadomość na sklep@kryminalistyczny.pl – Twoja wiadomość powinna być napisana z adresu mailowego, który został podany w trakcie składania zamówienia.
W wiadomości podaj nowy adres dostawy lub dane paczkomatu.
Możesz zmienić adres lub formę dostawy tylko do momentu, kiedy Twoja przesyłka nie została jeszcze nadana.
Co oznacza przedsprzedaż?
Jest to zakup produktu, który otrzymasz dopiero po zakończeniu przedsprzedaży. Dzięki wcześniejszemu zakupowi zyskujesz wyjątkowe bonusy: niższą cenę, autograf itp.