PRZED WYSŁANIEM WIADOMOŚCI PROSIMY SPRAWDZIĆ, CZY ODPOWIEDŹ NA PYTANIE ZNAJDUJE SIĘ W SEKCJI FAQ (CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA) PONIŻEJ
FAQ – CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Kiedy otrzymam zamówienie?
Wysyłki są realizowane bez zbędnej zwłoki – najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności. Zazwyczaj w ciągu 2-3 dni.
Jeśli w Twoim zamówieniu znajdują się certyfikaty, jego realizacja może się wydłużyć o kilka dni roboczych. Osoba prowadząca kursy musi podpisać zamówione dokumenty, a niestety z powodu licznych obowiązków służbowych nie jest dostępna w biurze CKiMS codziennie.
Jeżeli Twoje zamówienie zawiera produkt, który jest lub był w przedsprzedaży, to wysyłka nastąpi dopiero w terminie podanym na stronie promującej przedsprzedaż (link przypominający o tym znajdziesz w mailu transakcyjnym wysłanym do Ciebie po złożeniu zamówienia – jest oznaczony kolorem czerwonym).
Wysyłka produktów z przedsprzedaży odbywa się zazwyczaj w terminie do 21 dni roboczych od daty zakończenia przedsprzedaży. Szczegóły są zawsze podane w sekcji FAQ na stronie promującej daną przedsprzedaż.
Jeśli w Twoim zamówieniu są zarówno produkty dostępne w magazynie, jaki i te z przedsprzedaży, możesz rozdzielić swoje zamówienie na dwie osobne paczki – to, co jest dostępne w magazynie otrzymasz już teraz a resztę, kiedy będzie to możliwe.
Koszt każdej dodatkowej przesyłki to 14,99 zł. Aby ją opłacić, kliknij TUTAJ.
Nie odebrałem(am) przesyłki. Czy można wysłać ja ponownie?
Tak. W tym celu należy opłacić koszt ponownego nadania. Kliknij TUTAJ, aby zamówić ponowne wysłanie Twojej paczki.
Opłata za ponowną wysyłkę składa się z kosztów, którymi obciąża nas firma kurierska za zwrot paczki do naszego magazynu oraz kosztu ponownej wysyłki paczki do Ciebie. Nie pobieramy z tytułu tej operacji żadnej dodatkowej opłaty. Jest to jedynie zwrot poniesionych kosztów.
Jaki jest status mojego zamówienia?
Jeżeli masz założone konto użytkownika i dokonujesz zakupów będąc do niego zalogowanym(ą), wszystkie Twoje zamówienia są widoczne na stronie MOJE KONTO – dostęp po zalogowaniu.
Status każdego, pojedynczego zamówienia (nawet dla osób nieposiadających konta w sklepie) jest możliwy na stronie STATUS ZAMÓWIENIA – jedyne, co jest konieczne, to nr zamówienia oraz adres email podany w trakcie zakupu.
Chcę zamówić książki dla biblioteki i potrzebuję fakturę z odroczonym terminem płatności. Jak to zrobić?
Istnieje taka możliwość. W przypadku zakupu dla biblioteki, aby otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności, w trakcie składania zamówienia należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury i w uwagach do zamówienia wpisać prośbę o odroczenie terminu płatności, a jako formę płatności należy zaznaczyć „Przelew bankowy”.
Po otrzymaniu takiego zamówienia wystawimy fakturę proforma i wyślemy ją w postaci pliku PDF na podany w zamówieniu adres email. Po zaksięgowaniu należności wystawimy fakturę VAT i zrealizujemy zamówienie (o ile nie będzie ono dotyczyło przedsprzedaży lub produktów z późniejszym terminem realizacji – stosowna informacja jest zawsze widoczna na karcie produktu – w takim przypadku wysyłka następuje w późniejszym terminie, zgodnym z opisem produktu).
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
Czy po zakupie otrzymam potwierdzenie?
Tak. System Sklepu wysyła automatycznie dwie wiadomości transakcyjne na podany w zamówieniu adres email. Pierwsza zawiera paragon lub fakturę a druga szczegóły zamówienia. Jeśli nie znajdziesz ich w skrzynce odbiorczej, sprawdź inne foldery np. SPAM. Możesz także wyszukać je, wpisując w oknie wyszukiwania Twojej skrzynki odbiorczej „Wydawnictwo Kryminalistyczne”.
W momencie nadania Twojego zamówienia System wyśle wiadomość informującą o jego zrealizowaniu, w której będzie zawarty także link do śledzenia przesyłki.
Jeśli nigdzie nie znajdziesz wiadomości transakcyjnych, to najprawdopodobniej email podany w zamówieniu był błędny, każdemu mogą zdarzyć się literówki. Aby zmienić w zamówieniu email na właściwy, napisz do nas wiadomość z prośbą o korektę na sklep@kryminalistyczny.pl – powinna ona być wysłana z prawidłowego adresu mailowego, NIE za pomocą formularza poniżej. W wiadomości podaj swoje dane, dzięki którym będziemy mogli zweryfikować, czy pochodzi ona od osoby zamawiającej (imię, nazwisko, nr telefonu, adres dostawy ewentualnie wybrany paczkomat). Wiadomość od Ciebie dołączymy do zamówienia, a adres email zostanie zmieniony. System Sklepu wyśle ponownie potwierdzenie, tym razem na nowy adres mailowy.
Co oznacza przedsprzedaż?
Jest to zakup produktu, który otrzymasz dopiero po zakończeniu przedsprzedaży. Dzięki wcześniejszemu zakupowi zyskujesz wyjątkowe bonusy: niższą cenę, autograf itp.
Dostałam/em link do śledzenia przesyłki, ale status się nie zmienia. Dlaczego?
Jeśli Twoje zamówienie zostało dokonane w trakcie przedsprzedaży i otrzymałaś/eś wiadomość z linkiem do śledzenia przesyłki, zapoznaj się z poniższą informacją, ponieważ są one realizowane inaczej niż zamówienia bieżące.
Po zakończeniu przedsprzedaży musimy wysłać kilka, a często nawet kilkanaście tysięcy książek w krótkim czasie. Większość paczek ma wtedy identyczną zawartość. Aby ułatwić pracę osób pakujących zamówienia, etykiety są drukowane zbiorczo, czasem z wyprzedzeniem kilku dni przed wysyłką. Na stronie firmy kurierskiej przesyłki mają wtedy status „W przygotowaniu” itp.
Kiedy Twoja paczka zostanie spakowana i kurier ją odbierze, jej status się zmieni. Wkrótce po tym paczka powinna być u Ciebie. Dziękujemy za wyrozumiałość i zrozumienie.
Czy mogę zmienić adres lub formę dostawy?
Tak. W tym celu napisz wiadomość na sklep@kryminalistyczny.pl – Twoja wiadomość powinna być napisana z adresu mailowego, który został podany w trakcie składania zamówienia. Nie może być wysłana przez formularz kontaktowy, który znajduje się u dołu tej strony.
W wiadomości podaj nowy adres dostawy lub dane paczkomatu.
Możesz zmienić adres lub formę dostawy tylko do momentu, kiedy Twoja przesyłka nie została jeszcze nadana.
Jakie są opcje i koszty dostawy?
Do wyboru są dwie opcje wysyłki – Kurier lub Paczkomat InPost – Ty decydujesz.
Koszt wysyłki to 14,99 zł. Dla zamówień od 250 zł, przesyłka jest darmowa.
Czy mogę zamówić książki na zagraniczny adres?
Jeśli chcesz otrzymać przesyłkę na zagraniczny adres, koniecznie skontaktuj się z nami przed zakupem – bezpośrednio na sklep@kryminalistyczny.pl lub przez formularz znajdujący się poniżej. W wiadomości napisz które książki chcesz zamówić i do jakiego kraju – pozwoli nam to ustalić koszt przesyłki, który podamy Ci w wiadomości zwrotnej.
Druga opcja jest taka, że jeżeli mieszkasz za granicą, możesz zamówić przesyłkę na adres rodziny lub znajomych mieszkających w Polsce i oni ją Tobie prześlą. Wiele osób tak robi.
Czy otrzymam książki z autografem autora?
Tylko książki kupione w trakcie przedsprzedaży mogą być z autografem lub dedykacją bez dopłaty. Limit zamówień z dedykacją podawany jest zawsze na stronie promującej przedsprzedaż – zazwyczaj tylko 200 pierwszych zamówień (o ile zaznaczono chęć otrzymania dedykacji) taką dedykację otrzymają.
W przypadku książek będących w regularnej sprzedaży zarówno opcja autografu, jak i dedykacji wymaga dopłaty. Szczegóły znajdziesz na karcie produktu.
PRACUJEMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH OD 09:00 DO 15:00