ZWROT ZAMÓWIENIA (ZWROT)

POLA OZNACZONE GWIAZDKĄ SĄ OBOWIĄZKOWE

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - zwrot zamówienia w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki - wypełnij poniższe pola wpisując prawidłowe dane:

Podane w niniejszym formularzu dane muszą być identyczne z tymi, które zostały podane podczas składania zamówienia. Wpisanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych, uniemożliwi realizację zwrotu zamówienia.

Zwrot zamówienia jest możliwy wyłącznie w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Zapakuj przesyłkę starannie, aby zwracane produkty nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli zwracany produkt nie będzie w takim stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy, mamy prawo do oszacowania utraty wartości produktu i zmniejszenia o taką kwotę przelewu zwrotnego. Jeśli wraz zamówieniem otrzymałeś/aś bezpłatne (gratisowe) produkty, je także należy odesłać.


ADRES DORĘCZEŃ DLA ZWROTÓW – NA PONIŻSZY ADRES ODEŚLIJ ZWROT:

MAGAZYN OMIMO.PL

PACZKOPORT

ul. Podkomorzego 2 lok. 1

83-000 Pruszcz Gdański


Zwrot środków następuje tą samą drogą, jaką zamówienie zostało opłacone. W przypadku dokonania płatności przez system Przelewy24/PayPal/Blik/Blue Media/PayU/Stripe zwrot zostanie dokonany za pośrednictwem tych serwisów. Jeżeli płatność była dokonywana przelewem bankowym, prosimy uzupełnić numer rachunku bankowego, na który mają być zwrócone środki.

WAŻNE DLA PŁATNOŚCI BLIK – jeśli Twoja płatność miała miejsce dalej niż 6 miesięcy temu i dokonano jej BLIKiem, zgodnie z regulacjami operatora tego kanału płatności, zwrot tą samą drogą nie jest po takim czasie możliwy – konieczne jest wypełnienie poniższego pola i podanie w nim nr rachunku do zwrotu.