POLA OZNACZONE GWIAZDKĄ SĄ OBOWIĄZKOWE
Imię i nazwisko *
Ulica, nr domu/mieszkania *
Kod pocztowy, miasto *
Adres email *
Numer telefonu *
Numer zamówienia *
Numer faktury lub lub paragonu (dowodu sprzedaży/DS) *
Data złożenia zamówienia *
Zwracane produkty. Nazwa, ilość, cena. Wpisz każdy produkt w osobnym wierszu (jeden pod drugim) *
Niniejszym oświadczam, że na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży zawartej z firmą omimo.pl - Andrzej Gawliński, ul. Pionierów 24, 11-015 Olsztynek i zwracam moje zamówienie złożone na stronie kryminalistyczny.pl *
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu w tym trybie określone w Regulaminie Sklepu oraz w wyżej wymienionej ustawie. *
Podane w niniejszym formularzu dane muszą być identyczne z tymi, które zostały podane podczas składania zamówienia. Wpisanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych, uniemożliwi realizację zwrotu zamówienia.
Zwrot zamówienia jest możliwy wyłącznie w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Zapakuj przesyłkę starannie, aby zwracane produkty nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli zwracany produkt nie będzie w takim stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy, mamy prawo do oszacowania utraty wartości produktu i zmniejszenia o taką kwotę przelewu zwrotnego. Jeśli wraz zamówieniem otrzymałeś/aś bezpłatne (gratisowe) produkty, je także należy odesłać.
MAGAZYN OMIMO.PL PACZKOPORT ul. Podkomorzego 2 lok. 1 83-000 Pruszcz Gdański tel. 661108999
MAGAZYN OMIMO.PL
PACZKOPORT
ul. Podkomorzego 2 lok. 1
83-000 Pruszcz Gdański
tel. 661108999
Zwrot środków następuje tą samą drogą, jaką zamówienie zostało opłacone. W przypadku dokonania płatności przez system Przelewy24/PayPal/Blik/Blue Media/PayU/Stripe zwrot zostanie dokonany za pośrednictwem tych serwisów. Jeżeli płatność była dokonywana przelewem bankowym, prosimy uzupełnić numer rachunku bankowego, na który mają być zwrócone środki.
WAŻNE DLA PŁATNOŚCI BLIK – jeśli Twoja płatność miała miejsce dalej niż 6 miesięcy temu i dokonano jej BLIKiem, zgodnie z regulacjami operatora tego kanału płatności, zwrot tą samą drogą nie jest po takim czasie możliwy – konieczne jest wypełnienie poniższego pola i podanie w nim nr rachunku do zwrotu.
Numer rachunku bankowego BEZ SPACJI *